Повний список всіх дозвільних документів.

Повна інформаційна довідка відносно автомобільних доріг загального користування Київської області.

 

На балансі та експлуатаційному утриманні Служби автомобільних доріг у Київській області знаходиться 8569,8 км автомобільних доріг загального користування, в тому числі : 1484,8 км доріг державного значення та 7085,0 км місцевих доріг.

 

           На виконання спільної службової телефонограми Укравтодору та Департаменту ДАІ МВС України від 23.03.2011 р., Службою автомобільних доріг у Київській області разом з ДП «Київський облдорупр» та Управлінням ДАІ в Київській області проведені комісійні обстеження доріг загального користування та визначені першочергові заходи щодо їх підготовки до весняно-літнього сезону.

 

           З настанням сприятливих погодних умов у весняний період цього року господарства ДП «Київський облдорупр» приступили до ліквідації ямковості. На початок весняного сезону було вражено 6 % (522 км) доріг в тому числі 130 км державних доріг та 392 км місцевих В першу чергу зусилля були спрямовані на виконання цих робіт на автомобільних дорогах, якими проходять автобусні, шкільні та туристичні маршрути. Станом на 01.05.2011 року завершена ліквідація аварійної ямковості (сезонної, після зимового періоду)  на автомобільних дорогах державного та на 15.05.2011 р. - місцевого значення. Загалом з початку року на автодорогах ліквідовано ямковості (на площі 65572 м2, в тому числі на державних – 31409 м2 та місцевих – 34162 м2.

 

           Виконуються заходи по покращенню безпеки дорожнього руху на автодорогах. Станом на 01.05.2011 р. виконано робіт на загальну суму 4 млн. 209 тис. грн., а саме : встановлено та замінено 1751 дорожній знак, встановлено та замінено 216 напрямних стовпчиків, встановлено 210 п.м. та відремонтовано 2530 п.м. металевого бар’єрного огородження.

 

           За сприятливих погодних умов проводяться роботи по поновленню горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах. У 2011 році передбачено поновити розмітку на 1420 км доріг державного значення та 1650 км – місцевого. В першу чергу роботи будуть виконані на дорогах, якими пролягають туристичні маршрути. На даний час розмітку поновлено на 500,0 км державних доріг та 175,1 км місцевих. Підхід до поновлення розмітки в цьому році –диференційний (по мірі її зносу). На даний час біля 1000 км автодоріг Київської області не потребують її поновлення і в залежності від зносу ці роботи будуть виконуватись на протязі літа 2011 року. Продовжуються роботи по фарбуванню обстановки дороги (дорожніх знаків, огороджень, автопавільйонів, сигнальних стовпчиків та ін.)

Новини 

 

Для отримання технічних умов та дозволу на розміщення конкретного об’єкта сервісу на землях дорожнього господарства, у т.ч. у межах смуги відведення автомобільних доріг.

 

Заявник повинен подати такі документи: 

-         заяву встановленої форми;

-         акт обстеження земельної ділянки;

-         довідка з місцевого дорожнього управління з характеристикою ділянки дороги;

-         матеріали земельно-кадастрової інвентаризації земельної ділянки в масштабі 1:500 або 1:2000, що планується під забудову або розміщення, з чітко зазначеними межами суміжних землекористувань. У разі відсутності зазначених матеріалів – топографічний план місцевості в масштабі 1:500 з нанесенням меж земельної ділянки та суміжних землекористувань, який повинен бути офіційно узгоджений з відповідним місцевим землевпорядним органом;

-         витяг з протоколу засідання районної міжвідомчої комісії щодо розміщення об’єкту будівництва;

-         акт вибору та обстеження земельної ділянки;

-         погодження землевласника та землекористувача;

-         рішення райдержадміністрації;

-         рішення сільської ради про попереднє погодження розташування об’єкту та дозвіл на проведення проектно-вишукувальних робіт;

-         рішення Київської облдержадміністрації;

-         погодження обласної архітектури;

-         ви копіювання із карти землекористування;

 

Попередні заключення, висновки та погодження:

-         районного відділу земельних ресурсів;

-         районного відділу архітектури та розвитку інфраструктури Київської облдержадміністрації;

-         державного управління екології та природних ресурсів в Київській області;

-         головного управління МНС України в Київській області;

-         Київської обласної санепідемстанції;

-         Управління культури і туризму Київської облдержадміністрації.

-         Свідоцтво про державну реєстрацію

 

Для отримання технічних умов для прокладання інженерних комунікацій заявник повинен подати такі документи:

-         заява;

-         довідка з місцевого дорожнього управління з характеристикою ділянки дороги;

-          схема.

 

Для отримання попереднього погодження земельної ділянки, меж земельної ділянки заявник повинен надати такі документи:

-         заява;

-         довідка з місцевого дорожнього управління з характеристикою ділянки дороги;

-         кадастровий план з указанням відстані від осі дороги до земельної ділянки, затверджений в місцевому відділі земельних ресурсів, або сільській раді.

 

Для отримання ордеру на право виконання робіт (після отримання технічних умов та погодженого проекту) заявник повинен надати такі документи:

-         заява;

-         ліцензія на будівельну діяльність;

-         наказ на відповідальну особу на об’єкті;

-         копія технічних умов.

 

Для отримання технічних умов та дозволу на встановлення рекламних конструкцій заявник повинен надати такі документи:

-         заява встановленої форми;

-         акт обстеження земельної ділянки;

-         ескіз з конструктивним рішенням рекламного засобу;

-         схема прив’язки конструкції до місцевості.

 

Перелік документів для отримання Технічних умов на розміщення зовнішньої реклами вздовж автомобільних доріг

 

Заявник повинен надати наступні документи:

-        лист на Начальника Служби (встановленої форми);

-        висновок експертної установи;

-        згоду або Дозвіл Укравтодору на розміщення конструкції;

-        гарантійний лист.

 

Перелік документів для підготовки обгрунтування на розміщення зовнішньої реклами вздовж автомобільних доріг

 

Заявник повинен надати наступні документи:

-        лист на Начальника Служби (встановленої форми);

-        заяву встановленої форми (додаток 9 або 10);

-        свідоцтво про державну реєстрацію та довідку про присвоєння коду ЄДРПОУ (копії);

-        довідку дорожньо-експлуатаційної організації про характеристику ділянки дороги;

-        характеристику рекламного засобу (вид, розміри, площа земельної ділянки під розміщення);

-        ескіз конструкції рекламоносія;

-        фотокартка або комп'ютерний макет місця з фрагментом місцевості (розмір не менше 6×9см) де планується розташування рекламного засобу;

-        план ділянки дороги в масштабі 1:500 (або детальна схема із зазначенням категорії дороги, ширини смуги відведення) на відстань 200м в обидва напрямки від місця розміщення рекламоносія з прив'язкою перехресть, примикань, транспортних і штучних споруд, дорожніх знаків та розмітки, напрямних пристроїв та огороджень, інженерних мереж, а також існуючих об'єктів сервісу і зовнішньої реклами.

 

Погодження руху великовагового або негабаритного транспортного засобу:

-         заява встановленої форми.

 

Примітка: погодження маршруту через дві області та більше надається Державною Службою автомобільних доріг (Укравтодор, тел. 287-0431).

 

 

Лист-заявка 

на погодження проїзду великовагового та великогабаритного транспортного засобу автодорогами загального користування Київської області

 

Материалы стены перемещены в Гостевую книгу

Новости

11:51

Тернопільська служба автомобільних доріг або ненажерливий Юрій Проник?

Сьогодні державне свято, день Незалежності Ураїни. Багато “патріотів”, особливо на Західній Україні стоять в вишиваних сорочках перед синьо-жовтим прапором з тризубом і думають,вісімнадцять років незалежності…що я зробив для неї, і що вона дала мені, багатостраждальна Україна. Не багато людей на Тернопільщині, так як начальник служби автомобільних доріг в Тернопільській області Юрій Дмитрович Проник, “обдер” рідну неньку за ці роки. Дехто з Тернополян знали в дев’яності роки зализаного в засмальцованій курточині Юру Проника, сіренького дорожника з великим бажанням “будувати незалежну Україну”. Йшли роки, Чорноволи і Горені відстойували сувернітет України, за що їх вбивали, Руслани,Клички та Шевченки прославляли Україну в світі, Лили й Щепановські створювали будівельні компанії і будували житло тернополянам, а Юра в цей час крав і крав державні гроші,обкрадав тернополян і будував за крадене “каплички” на подвірї. Навіть наш “любимий” президент замітив (за мільйони вкрадених бюджетних грошей)”Заслуженого тернопільського будівельника” і нагородив його орденом Данила Галицького. Проник справжній “Заслужений будівельник”, тому що зумів за пару тисяч гривень чиновницької зарплати побудувати більше десяти будинків і квартир в Тернополі і два будинки в Києві.Чого тільки вартий архітектурний комплекс жовтого кольору на Дружбі біля фінансового, з парілками з зрубу і басейнами. Та так як зараз в державі економічна криза то Юрій Дмитрович цього року здає один об’єкт — нове помістя в Байківцях, грошей які пішли там на огорожу вистачило б на ремонт всіх доріг в місті Тернопіль. Виходить, що можна заробляти пару тисяч гривень в місяць, а статки мати як Ахметов. Тільки шкода, що вміння “заслуженого будівельника” Проник не використовує для ремонту доріг Тернопільщини бо дороги стають все гірші та гірші, а мільйонів в “щирого українця” все більше і більше. Всім відомо, що дорожня галузь на Тернопільщині перетворилась на клановий бізнес Проників. Старійшина клану -вуйко Юрія Дмитровича — Степан Проник керує Деренівським асфальтним заводом, син Орест після закінчення Київської “поліцейської академії”, теж активно разом з татом і вуйком будує дороги на Тернопільщині. Виключне право робити розмітки на дорогах області на десятки мільйонів гривень в рік має київська фірма сина Проника в той же час в державному підприємстві Облавтодор чотирьохденний робочий тиждень, машини простоюють “бо немає роботи”. Хочеться зазначити, що пан Юрій не лише хороший злодій, але і прекрасний “дипломат” про що говорять його дружні стосунки з губернатором області Ю.Чижмарем, якого він вторік звозив у В’єтнам. Після чого, як кажуть той вже “свій хлопець”. Ні для кого не секрет, що Проник зумів під себе “підім’яти” практично все керівництво області — дав “пару копійок” народному депутату Василю Деревляному і обласний БЮТ в кишені Проника. Та ще й СБУ на додачу, бо як ще можна пояснити призначення 22-річного сина першого заступника начальника СБУ в Тернопільській області І.Юлика, начальником одного з відділів служби автомобільних доріг в Тернопільській області. Налагодив добрі стосунки останнім часом пан Проник і з місцевим лідером “регіоналів” Орестом Муцом, мабуть сумнівається Юрій Дмитрович хто все-таки буде президентом Тимошенко чи Янукович? Залишилося розібратися з генералом Максимовим і тоді вже точно вся область буде в “кишені”. Цікаво, про що думав Юрій Проник слухаючи “Ще не вмерла Україна…” положивши руку на серце……?

Україно, тобі вісімнадцять, ти стала повнолітня, настав час подумати чи потрібні тобі такі сини…….

© SADKO

Яндекс.Метрика
Создать бесплатный сайт с uCoz